معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و جزء اصول پذیرفته شده و حقوق حقه مردم است.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام ، در راستای انجام برنامه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای با همین موضوع دکتر دهقانی گفت: همه کسانی که در انتخابات تاثیر دارند مکلف اند زمینه انتخابات سالم و بی طرفانه و در نهایت امنیت را فراهم آورند.
دهقانی ادامه داد: ما تکلیف به حفاظت و صیانت داریم و باید به این تکلیف عمل کنیم.
وی افزود: پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به مراتب هزینه کمتری دارد از اینکه تخلفی صورت بگیرد و بخواهیم با آن برخورد کنیم.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با تمام اعضای تاثیرگذار تا برگزاری انتخابات، جلسات مستمر و در صورت نیاز جلسات فوق العاده و ویژه تشکیل می گردد و مشکلات و معضلات ، بررسی و راهکار های لازم ارئه خواهد شد.
دهقانی افزود: این ستاد در کنار پیشگیری ، بحث برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی چه از طرف انتخاب شونده، چه از طرف انتخاب کننده و چه از طرف ناظرین را در دستور کار قرار خواهد داد.
دهقانی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در درجه اول جرم انتخاباتی اتفاق نیفتد ولی در صورت وقوع تخلف به شدت با آن برخورد می کنیم و با هیچ کس تعارف نداریم و در این راه خط قرمزی برای ما وجود نخواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی