معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

رئیس کل دادگستری استان ایلام در نشست اعضای بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: آماده ایم با شهدا عهد ببندیم که بیش از پیش خدمتگذار مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، علی محمدی با تاکید بر این که بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، افزود: باید تفکرات ولایت فقیه که نشات گرفته از تفکرات ناب اسلامی است را به زیر مجموعه خود منتقل کنیم.

وی بیان کرد: وقتی از دفاع مقدس حرف می زنیم باید به غیرت مندی مردم افتخار کنیم چرا که با تمام وجود از کیان نظام اسلامی دفاع کردند و در واقع این اقدام برخواسته از جوهر وجودی اسلام ناب محمدی است.

علی محمدی با بیان این که تفکر جهادی در بین ملت ما نهادینه شده است خاطر نشان کرد: تفکر جهادی در بین جوانان و نخبگان ما وجود دارد و خدمت خالصانه به مردم که امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، برآمده از تفکر جهادی است.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری این که هفته دفاع مقدس فرصتی است که زیرساخت های فرهنگی را در درون دستگاه تقویت کنیم، افزود: دفاع مقدس برآمده از وجود انسان های پاک است، برآمده از آیات و روایات است از این رو برای همه مردم سرمشق شده است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم فضیلت و بالاترین عبادت است که این فضیلت باعث آرامش در زندگی شخصی و اجتماعی ما می شود و این درسی است که از شهدا و ایثارگران آموخته ایم.

علی محمدی خاطرنشان کرد: ان شاءالله با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم به این نظام اسلامی و مردم ولایت مدار آن خدمت ایثارگرانه ارائه دهیم و در هفته دفاع مقدس به رسم احترام و قدرشناسی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل و با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کنیم.

در ابتدای این نشست روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ضمن اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: این نشست به منظور برنامه ریزی و تقسیم کار بزرگ داشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان این که اگر مردم ما این همه تحریم سخت و ظالمانه را تحمل کردند ناشی از آن مقاومت هایی است که در دفاع مقدس آموخته اند، افزود: هدف ما این است که رشادت ها و دلاوری های هشت سال دفاع مقدس را به نسل های بعد منتقل کنیم همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد دفاع مقدس فرموده­اند: «هشت سال دفاع مقدس صرفا مربوط به یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می توانند از آن استفاده کنند»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی