معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به تبعات قاچاق کالا و ارز افزود: قاچاق کالا سبب بیکاری و پایین آمدن کیفیت تولید داخلی می شود که نتایج منفی زیادی را به اقتصاد کشور تحمیل می کند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، روشنی در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر برخورد قاطع با موضوع قاچاق، همه دستگاه های اجرایی موظفند در اولویت اول پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و در مرحله بعد برخورد با این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی به مردم در زمینه عدم استفاده از کالای قاچاق گام مهمی در زمینه مبارزه با این پدیده شوم است و برای مردم خسارت های خرید کالای قاچاق شفاف سازی گردد و از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این راستا استفاده شود.

روشنی ادامه داد: استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان در تولید و پخش برنامه های مختلف در این رابطه می تواند کمک شایانی به فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام ضمن تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد: افزایش هزینه ارتکاب جرم، کاهش منافع و بر هم زدن موقعیت و محیط ارتکاب جرم از جمله اقدامات پیشگیرانه موثر در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی