معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


امنیت و آرامش در مرز مهران برقرار است

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ق.ظ

امنیت و آرامش در مرز مهران برقرار است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: به همت همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی خوشبختانه امنیت و آرامش در مرز مهران برقرار است و در چند سال گذشته که مراسم بزرگ اربعین برگزار شده هیچ مشکل خاصی در مهران به وجود نیامده است. 

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مهران در آستانه اربعین با موضوع بررسی چالش های اربعین امسال در سالن کنفرانس اداره کل گمرک استان ایلام واقع در مرز مهران برگزار گردید.

بخشنده گفت: با تمام تلاش های صورت گرفته ولی باز هم مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود که مهمترین آن ها مربوط به راه های مواصلاتی است که متاسفانه هنوز هم بعد از چند سال پابرجاست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام ادامه داد: ما باید مطالبه گر باشیم و از ظرفیت هایی که قانون در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم ولی  برخورد قضایی باید در مرحله آخر صورت گیرد و بهترین کار اتخاذ تمهیدات لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات است.

بخشنده افزود: همه ادارات و دستگاه های مسئول باید مخصوصا در این ایام به وظایف خود به نحو احسنت عمل کنند. وی افزود: باید با کسانی که با حمل مواد مخدر هم برای خود مشکل به وجود می آورند و هم به حیثیت کشور خدشه وارد می کنند برخورد شود. همچنین نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی باید جهت شناسایی سارقینی که از تمام نقاط کشور به قصد سرقت به مهران سفر میکنند اقدام و به شدت با آنان برخورد کنند.

بخشنده ادامه داد: در پایانه مسافری مهران یک شعبه ویژه با حضور بازرس، دادیار و پزشکی قانونی جهت تسریع در روند دادرسی دایر گردیده است.

در ابتدا جلسه سپهری رئیس دادگستری مهران توضیحاتی در مورد مشکلات پیش رو ارائه و افزود: حمل مواد مخدر، سرقت و مشکلات جاده ارتباطی بیشترین چالش های پیش رو است.

در پایان حاجیان، دادستان مهران گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص را ارائه نمود.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی