معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: آمار طلاق در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.7 کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، بخشنده پیگیری و عملیاتی نمودن مراکز مشاوره خانواده در استان را در راستای برنامه های تحولی دستگاه قضایی دانست و افزود: امسال قرار است مراکز مشاوره خانواده در تمام شهرستان های استان فعال گردد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام ادامه داد: در چند سال اخیر دعاوی حوزه خانواده شامل طلاق توافقی، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، الزام به تمکین، طلاق به درخواست زوج و زوجه دومین رتبه دعاوی در کشور را به خود اختصاص داده است. وی افزود: در همین راستا مقرر گردید تمامی پرونده های مربوط به دعاوی خانواده به مراکز تخصصی مشاوره خانواده ارجاع شوند.

بخشنده تاکید کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام راه اندازی و تشکیل مراکز تخصصی مشاوره خانواده را از سال 94 آغاز کرده و تاکنون 6 مرکز مشاوره تخصصی زیر نظر دادگستری مشغول به فعالیت می باشند.

گفتنی است جلسات شورای مشورتی خانواده استان به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، هر دو ماه به منظور تشکیل، پیگیری و حل و فصل مشکلات مربوط به مراکز مشاوره خانواده برگزار می گردد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری ایلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی