معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: کاندیداهای احتمالی رد صلاحیت شده باید به قانون تمکین کنند و در صورت اعتراض باید در چهارچوب قانون اعتراض خود را اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، دکتر دهقانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد دفاع از مستضعفین عالم و سردمدار پرچم جبهه مقاومت و باعث عزت و افتخار امت اسلامی است و شهادتش تکلیف همه را سنگین تر کرده است.

دکتر دهقانی که در جمع اعضای ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سخن می گفت افزود: وظیفه ما اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جرائم و تخلفات انتخاباتی است که در صورت بروز به صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان تاکید کرد: اطلاع رسانی در امر پیشگیری 50 درصد از کار است و همه اعضای ستاد باید تمام اخبار و اطلاعات را به دبیرخانه ستاد ارسال و در این زمینه اطلاع رسانی دقیق به مردم صورت بگیرد.

بخشنده دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان گفت: تعداد 9 شعبه دادیاری و بازپرسی، 13 شعبه دادگاه بدوی و یک شعبه تجدید نظر جهت پیگیری جرائم و تخلفات احتمالی در استان در نظر گرفته شده است که به صورت فوق العاده و فوری به جرائم و تخلفات احتمالی رسیدگی می نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج اولیه تعیین صلاحیت کاندیداها نزدیک است و ممکن است کاندیداهای احتمالی رد صلاحیت شده دست به تحرکات و اقدامات غیر قانونی بزنند لذا باید اقدامات پیشگیرانه در این زمینه اتخاذ گردد.

در این جلسه دادستان مرکز استان گفت: یکی از چالش های انتخابات در استان ایلام بحث قومی و قبیله ای بودن انتخابات است که حساسیت های خاص خود را دارد و دخالت های افراد ذی نفوذ ای در این مورد باید به خوبی رصد شود.

وی افزود: کنترل و نظارت بر فضای مجازی در استان به خوبی انجام می گیرد و در این راستا باید جلسات توجیهی با اهالی رسانه و مطبوعات و مدیر سایت ها و کانال های فضای مجازی برگزار شود و تذکرات لازم در خصوص درج اخبار و وقایع مربوط به انتخابات به آنها داده شود.

قابل ذکر است که چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست دکتر دهقانی رئیس کل دادگستری استان و دبیری عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام و حضور همه اعضا در محل جلسات دادگستری استان برگزار گردید.

دادگستری ایلام


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی