معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


امنیت، عدالت و توسعه نتیجه حکومت قانون است

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در اجرای بند 5 اصل 156 قانون و ماده 44 قانون انتخابات مجلس و با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در تمام مراکز استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور کاندیداهای تعیین صلاحیت شده انتخابات مجلس برگزار گردید.

دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایام مبارک فجر را تبریک و افزود: انقلاب ما پیروزی مکتب، ایدئولوژی و فرهنگ بود.

دهقانی ادامه داد: رویکرد اصلی این ستاد پیشگیری است و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت ها برای تحقق سه رکن اصلی انتخابات یعنی سلامت، امنیت و حضور حداکثری استفاده کنیم.

دهقانی خطاب به کاندیداها گفت: امنیت، عدالت و توسعه نتیجه حکومت قانون است و شما قبل از ورود به عرصه قانون گذاری، قانون مداری و رعایت قانون را به عنوان یک اصل مهم در راس کار خود قرار دهید.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر این که شعب ویژه ای در سطح استان برای رسیدگی فوری به جرائم و تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته شده افزود: اگر پرونده ای تشکیل شود بدون هیچ خط قرمزی و به صورت قاطع به پرونده رسیدگی می شود.

وی خطاب به کاندیداها گفت: از اختلافات قومیتی، وعده های غیر قانونی و تخریب دیگر کاندیدها اجتناب کنید و در تبلیغات انتخاباتی چهارچوب های قانونی را در نظر داشته باشید.

در این جلسه نوذری معاون سیاسی استاندار گفت: آنچه برای ما مهم است صیانت از آراء مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات است و آنچه از صندوق رای خارج می شود حجت است و برای ما فرقی نمی کند چه کسی انتخاب شود.

نوذری با اشاره به میزان مشارکت بالای 70 درصد مردم استان ایلام در انتخابات ادوار گذشته گفت: یکی از مهمترین مولفه های اثرگذار در استان ایلام مولفه قومی و قبیله ای است که لازم است کاندیداها از این ظرفیت در جهت مثبت استفاده کنند و در همه شرایط منافع ملی را در اولویت قرار دهند.

نوذری به کاندیداها توصیه کرد که از تخریب رقبا برای اثبات خود استفاده نکنند و همچنین برای رعایت قانون از راه اندازی کارناوال های انتخاباتی پرهیز کنند.

در ابتدای جلسه بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز هست گفت: یکی از اهداف ما در این ستاد صیانت از آراء مردم و کمک به برگزاری انتخابات سالم است.

وی افزود: ما در این ستاد آماده دریافت هر گونه گزارش مستند از جرائم و تخلفات انتخاباتی هستیم که می توانید این گزارشات را هم مستقیما به دبیرخانه ستاد و هم از طریق سامانه سجام به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی