معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


ممانعت از ورود مسافران نوروزی به ایلام

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ق.ظ

خسروی‌زاد دادستان ایلام در نشست ستاد مبارزه با کرونا: ممانعت از ورود مسافران نوروزی به ایلام پیشگیرانه است، امنیتی نیست.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، خسروی زاد افزود: دادستان ایلام به عنوان مدعی‌العموم در راستای مقابله با ویروس کرونا به مسئله‌ی ورود مسافران نوروزی به استان ورود نموده است و دستور اینجانب لازم‌الاجراست و به قوت خود باقیست.

افشار خسروی‌زاد با بیان اینکه امکانات پزشکی، بیمارستانی و خدماتی استان پاسخگوی نیاز مسافران نوروزی نیست ادامه داد:ممانعت از ورود مسافران نوروزی به استان یک اقدام امنیتی محسوب نمی‌شود که شورای عالی امنیت ملی ورود نماید.

وی عودت مسافران نوروزی را در راستای حفظ سلامت میهمانان و میزبانان عنوان کرد و افزود:در تمام مبادی ورودی استان از ورود مسافران نوروزی به ایلام ممانعت بعمل می‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی