معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان به صورت غیر حضوری و با مدیریت رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید.

بخشنده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: در راستای تاکیدات رئیس کل دادگستری استان بر اهمیت برگزاری جلسه شورای پیشگیری و با توجه به عدم امکان برگزاری جلسات به علت انتشار ویروس کرونا، این جلسه به صورت غیر حضوری برگزار گردید.

بخشنده افزود: محورهای مورد بحث شامل پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست در ایام تعطیلات، اقدامات پیشگیرانه در مورد انتشار ویروس کرونا و موارد دیگر بوده که اعضای شورای پیشگیری، پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم ارسال نمودند.

با بررسی نظرات و پیشنهادات اعضای عضو شورا توسط رئیس کل دادگستری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، تعداد 21 مصوبه تایید و برای اجرا به اعضای عضو ارسال شد.

از مصوبات مهم می توان به اقداماتی در مورد کنترل تردد برای خودروهای غیر بومی، ممنوعیت چادر زدن در طبیعت، الزام دستگاه ها به سم پاشی و گندزدایی جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اطراف و حاشیه شهر و ... اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی