معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به همت دادگستری استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دفتر نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه ایلام مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و شهدای مظلوم هفتم تیر 1360 ، با حضور مقامات،  مدیران و آحاد مردم استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش توسط منافقین و با پشتیبانی آمریکای جنایت کار صورت گرفت که امروز دم از حقوق بشر می زند در صورتی که امریکا منفورترین کشور در زمینه حقوق بشر است.

وی افزود: شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی نقش بسیار بسزایی داشت و به معنای واقعی کلمه، این شخصیت بزرگ یک ملت بود.

دکتر کریمی تبار خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد در درون نظام ظاهری انقلابی دارند اما از درون مخالف آرمان های والای انقلاب هستند ، لذا باید مراقب باشیم این افراد به نظام ضربه نزنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خون ریزی های آمریکا در یمن و سایر کشورهای اسلامی نشان می دهد این کشور هیچی از حقوق بشر نمی فهمد و فقط شعار می دهد افزود: تحریم غذا و دارو علیه کشورمان هیچ سنخیتی با شعار حقوق بشر ندارد و حقوق بشر امریکایی لفظی بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه دستگاه های اجرایی بخصوص دستگاه قضایی باید به مقوله مهم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن توجه جدی کنند.

وی افزود: همه‌ی سازمان ها و ارگان ها باید طوری شرایط را محیا کنند که ارباب رجوع بتواند راحت خواسته خود را بیان کند و دستگاه قضا باید اجازه ندهد حقی از کسی ضایع شود.

امام جمعه ایلام با تشکر از رویه خوب قوه قضائیه و به تبع آن دادگستری استان در رسیدگی به احقاق حقوق عامه و برخورد با فساد گفت: امیدواریم دستگاه عدلیه این رویه خوب و مردم پسند را ادامه دهد.

کریمی تبار با تاکید بر این که قضات و مجموعه قضایی استان با افراد قانون شکن و کسانی که حق مردم را پایمال می کنند بدون تعارف برخود قاطع کنند، افزود: اگر دستگاه قضا به این روال کار خود را پیش ببرد قطعا مردم قدردان آن ها خواهند بود.

وی اضافه کرد: برخوردها با فساد باید طوری باشد که هیچ شخصی در هر جایگاه و مقامی باشد اجازه تعرض به حقوق مردم و بیت المال را به خود ندهد تا احساس امنیت در همه ابعاد در جامعه حاکم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی