معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


برگزاری چهارمین کارگاه داوری در استان ایلام

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ق.ظ

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سومین کارگاه آموزشی داوری با حضور عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تشکیل گردید.

بخشنده در ابتدای تشکیل این کارگاه گفت: در رسیدگی های قضایی هیچ یک از طرفین حق انتخاب قاضی را ندارند و صدور رای اگر چه ممکن است به معنی پایان اختلاف باشد اما به معنای پایان خصومت نیست.

وی افزود: با توجه به انتخاب داور توسط طرفین برای حل و فصل اختلاف، این مشکل برطرف شده و طرفین دعوی رضایت بیشتری از رای صادره دارند.

بخشنده ادامه داد: این کارگاه ها که توسط مرکز کانون داوری استان و حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکیل گردیده، چهارمین کارگاهی است که به منظور آموزش داور در این راستا صورت می گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری افزود: بعد از این کارگاه از داوطلبین جهت انتخاب داور آزمون به عمل می آید و افراد برگزیده در آزمون بعد از طی مراحل گزینش توسط دادگستری به عنوان داور رسمی جهت حل و فصل اختلافات تعیین می گردند.

گفتنی است چهارمین کارگاه داوری با حضور بیش از 100 نفر از داوطلبین متقاضی داوری در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی