معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان جلسه ای با موضوع بررسی موانع و مشکلات دو واحد تولیدی استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، عبدالوهاب بخشنده گفت: این جلسه در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید و همچنین تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر ورود دستگاه قضایی برای کمک به تحقق شعار سال و رفع موانع تولید و با هدف بازگرداندن دو واحد صنعتی به چرخه تولید تشکیل شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری افزود: یکی از موارد بررسی شده، حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش بین شرکاء و سهامداران یک واحد تولیدی در استان است که این اختلافات منجر به تعطیلی واحد تولیدی و بیکاری کارگران این واحد تولیدی شده است.

بخشنده ادامه داد: نداشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و خصوصا قانون تجارت، زمینه ساز بروز اختلاف در بین شرکاء و سهامداران می شود یکی از اهداف این جلسه حل یک مورد اختلاف در این زمینه است که امیدواریم منجر به صلح و سازش و شروع به کار این واحد تولیدی گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی