معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


توزیع تجهیزات ورزشی در روستا های استان

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

با حضور عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مراسم تجهیز خانه های ورزش روستایی، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده ضمن مهم دانستن اهمیت ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار افزود: با تجهیز روستاهای استان می توان گام بلندی در همه زمینه ها مخصوصا پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی برداشت.

بخشنده ادامه داد: فرهنگ سازی و پر کردن اوقات فراغت جوانان با ورزش کار خوب و ارزنده ای است که به سلامت و پویایی جامعه کمک می کند ضمن اینکه نمایان شدن نتایج حاصل از این اقدامات در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی فرآیندی زمان بر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: ورود خیرین و همکاری و همیاری سازمان های مردم نهاد در خرید لوازم و تجهیز سالن های ورزشی روستایی در کنار اعتبارات دولتی می تواند کمک شایانی در این مورد باشد.

در این مراسم که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، لوازم ورزشی جهت نصب در 13 روستای استان به دهیاران آن روستاها تحویل داده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی