معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام چهارمین جلسه شورای مشورتی خانواده استان با ریاست عبدالوهاب بخشنده معاون پیشگیری دادگستری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده ضمن با اهمیت خواندن نهاد خانواده گفت: تیمی شامل دادگستری، نهادهای حمایتی و شرکت های تولیدی و صنعتی به منظور پیگیری مشکلات خانواده هایی که عوامل اقتصادی دلیل طلاق آنان می باشد، تشکیل شده است و در حال پیگیری این مشکلات می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هدف از تشکیل این جلسه را بررسی راهکارهای اجرایی در جهت حمایت های مالی، آموزشی و حقوقی برای خانواده های طلاق و بدسرپرست و همچنین ایجاد ساز و کار مناسب برای ساماندهی سیاست های جمعیتی خانواده عنوان کرد و افزود: با تشکیل تیم فوق امید است با رفع مشکلات اقتصادی این خانواده ها از آسیب طلاق پیشگیری شود.

در ادامه جلسه پور منتی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر از تلاش های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در این زمینه، گزارشی از نرخ رشد جمعیت و نرخ باروری در استان بیان و به تشریح سیاست های جمعیتی پرداخت.

در ادامه این جلسه رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام نیز بر اهمیت چگونگی شناسایی افراد نیازمند حمایت تاکید و بیان داشت: و به جای دادن بسته های حمایتی باید توانمندی های این خانواده ها را شناسایی و زمینه اشتغال آنان را فراهم آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی