معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


اطلاع رسانی به دانش آموزان در بستر شبکه شاد

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ب.ظ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: نقش آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال می تواند بسیار موثر باشد که از طرق اطلاع رسانی و آموزش در فضای پیام رسان شاد، دانش آموزان را از خطرات احتمالی آگاه کند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، عبدالوهاب بخشنده در جلسه شورای پیشگیری از جرم شهرستان ایوان گفت: در مورد چهارشنبه آخر سال باید تدابیر و اقدامات لازم اتخاذ شود تا از بروز اتفاقات و حوادث ناگوار پیشگیری شود.

بخشنده ادامه داد: یکی از آسیب های شهرستان ایوان عدم وجود پارکینگ است که منجر به ضرب و جرح می شود و با توجه به اینکه شهرستان ایوان رتبه دوم بعد از مرکز استان در زمینه نزاع و درگیری را دارد لذا حل این مشکل بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: در مورد چهارشنبه آخر سال باید تدابیر و اقدامات لازم اتخاذ شود تا از بروز اتفاقات و حوادث ناگوار پیشگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مورد تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضائیه، معاونت های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های سراسر کشور، مسئول تشکیل ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گردیده اند.

وی تاکید کرد: در ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری بر پیشگیری از جرم تاکید شده است و هدف ما نیز این است که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری داشته باشیم.

بخشنده اجرای دقیق قوانین و دستور العمل ها را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم ضروری دانست و افزود: تدابیر لازم در رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی احتمالی در نظر گرفته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی