معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری استان ایلام گفت: مردم از قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی گله دارند که کار‌های ما در ادارات فوری انجام نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: پیچیدگی‌های کار اداری سبب شده برای یک کار کوچک گاهی اوقات باید هفته‌ها وقت بگذارند؛ از رئیس کل دادگستری استان می‌خواهم در هر دادگستری یک نفر کارش این باشد که کسانی که مراجعه می‌کنند و کار دارند و کارشان درست نشده کار این افراد را پیگیری کند.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: باید ببینیم چه میزان پروژه نیمه تمام در استان داریم، قوه قضائیه در این زمینه کمک می‌کند؛ اگر قصور و تقصیری است با آن برخورد کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: لیستی از پروژه‌های نیمه تمام تهیه و موارد مربوط به آن را دنبال کنید و رئیس سازمان بازرسی مساله کارخانه سیمان را از روز شنبه دنبال کند و پاسخ آن را همان روز به من بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه انصاف نیست مردم از ناحیه کسانی که برنامه ریزی یا نظارت صحیح نمی‌کنند تحت فشار باشند، گفت: بخش عمده‌ای از کنترل بازار و جلوگیری از گرانفروشی به عهده تعزیرات است.

رییس دستگاه قضا افزود: دادستان کل کشور به سازمان تعزیرات کمک کند و چنانچه در این فضا کسی مرتکب جرم می‌شود،جنس احتکار می‌کند و یا جنسی را متقلبانه با قیمت بالاتر می‌فروشد، دادستان‌ها با این موارد برخورد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: دادستان و رییس کل دادگستری استان (ایلام) در مورد اجرای احکام بررسی‌هایی داشته باشند و اگر احکامی اجرا نشده علت آن را بررسی کنند و به مردم توضیح دهند.

رییس قوه قضاییه دو ماموریت به معاون اول قوه قضاییه داد و گفت: دادخواست ایثارگران که در حال حاضر در دیوان عدالت اداری است پیگیری کنید، اگر بررسی شده و نیاز به توضیح است توضیح دهید؛ اگر بررسی نشده پیگیری کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: همچنین رای ۵۵۳ که در دیوان عالی صادر، اما اجرا نشده است را پیگیری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی