معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هدف اول و آخر همه دستگاه ها را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: همه ما باید توجه به خواسته ها و مطالبات مردم را در راس کارهای خود قرار دهیم.

 به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، در راستای استفاده از ظرفیت همه نهادها و سازمان ها و بهره گیری از ظرفیت بالقوه و بالفعل آنها در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب ها اجتماعی ، تفاهم نامه ای مابین این معاونت، شهرداری و شورای شهر ایلام منعقد شد.

روشنی در نشست صمیمی با شهردار ایلام ضمن تبریک انتصاب وی گفت: خدمت به مردم مرزدار ایلام فرصت بزرگی است که باید آن را قدر دانست.

وی ادامه داد: ساخت و سازهای غیر مجاز، حذف پارکینک، اضافه بنا و عدم پایش تصویری از جمله مهمترین مشکلات شهر ایلام است که باید در جهت رفع آنها تلاش کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همکاری این معاونت با شهرداری و شورای شهر را در پیشبرد اهداف پیشگیرانه مهم دانست و افزود: داشتن شهری با نرخ پایین جرم و آسیب های اجتماعی از اهداف مشترک ما است.

در این نشست شهردار ایلام ضمن استقبال از انعقاد تفاهم نامه با این معاونت بیان کرد: در طرح پنج شنبه های جهادی بناست هر هفته یک محله از شهر ایلام مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: ساماندهی دست فروش ها، زیباسازی و مبلمان شهری، روشنی پارک ها و جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر از برنامه های کوتاه مدت شهرداری ایلام است.

محمدی آوندی اظهار امیدواری کرد برنامه های میان مدت و بلند مدتی نیز در نظر گرفته شده است که شامل تقویت خدمات شهری و راه اندازی کارخانه پردازش و بازیافت زباله، توسعه فضای سبز، گسترش اقدامات فرهنگی و توسعه و تجهیز مسیر زائرین اربعین می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی