معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


در پی دیدار مردمی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام با مردم محله بانقلان در مسجد آن محله و بررسی و پیگیری مشکلات آنان، اهالی بانقلان، دهیاری، شورا و هیئت امنای مسجد مراتب تقدیر و تشکر خود را از وی به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روشنی پس از این دیدار مردمی و استماع مشکلات آنان دستورات و مکاتبات لازم را جهت پیگیری و حل مشکلات آنان به عمل آورد.

در متن تقدیر مردم محله بانقلان آمده است: «بی شک مردم شریف، زحمات خالصانه ای که برای رفع گرفتاری و مشکلات آنان برداشته می شود فراموش نخواهند کرد، آرزوی طول عمر با عزت و برکت برای رهبر فرزانه انقلاب و همه خدمت گزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.

بر آن شدیم از زحمات بی دریغ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که در اردیبهشت ماه با حضور در بین مردم بانقلان و پیگیری مشکلات آنان باعث رفع مشکلاتی از جمله: رفع آلودگی مشکلات کمربندی، کمک به خانواده های بی بضاعت، در دستور کار قرار دادن امکانات رفاهی باشگاه ورزشی شهدای بانقلان و رفع مشکلات شخصی تعدادی از مردم گردیده است تقدیر و تشکر نماییم»

گفتنی است روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در راستای دیدارهای مردمی از مناطق حاشیه شهر، از 5 محله شهر ایلام بازدید و برای حل مشکلات و مسائل مطرح شده، دستورات لازم را صادر نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی