معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


با حضور مالک روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام و با همکاری بسیج حقوق دانان سپاه امیر المومنین(ع) استان، جلسه ای با موضوع حفاظت از محیط زیست برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ایلام، روشنی در این جلسه ضمن تقدیر از نقش سازنده بسیج در راستای خدمت رسانی و پیگیری مطالبات مردمی در همه زمینه ها بیان داشت: باید با پیگیری خواسته های عموم جامعه، شناسایی نقاط ضعفو آسیب های اجتماعی در همه حوزه ها صورت پذیردتا مشکلات برطرف و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

وی افزود: لازم است برای حفاظت از محیط زیست استان که سرمایه ای طبیعی است، اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار داده و با اطلاع رسانی گسترده زمینه را برای همکاری آحاد جامعه فراهم کنیم.

روشنی ادامه دا: یکی از مشکلاتی که در سال جاری در استان با آن مواجه هستیم ودر آینده نیز جدی تر خواهد شد کمبود آب است که علل متعددی از جمله، کاهش بارندگی، افزایش جمعیت، گرمتر شدن کره زمین و مهمتر از همه استفاده بی رویه و غیر مجاز از آب شرب می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر استان و خشکسالی بی سابقه، مراقبت از محیط زیست و حیات وحش بیشتر از گذشتهنیاز است و بایددر دستور کار همه دستگاه های متولی قرار گیردضمن اینکه مامورین محیط زیست با افزایش گشت ها و اتخاذ تدابر مراقبتی از حیات وحش استان حفاظت کنند.

روشنی افزود: باید با همکاری و همفکری دوست داران محیط زیست، سازمان های مردم نهاد استان و دستگاه های متولی آب مورد نیاز جانوران و حیوانات وحشی تامین گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی