معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


در راستای اجرای مصوبات اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مبنی بر برگزاری دوره توجیهی و آموزشی برای مهندسین ناظر ساختمان، با حضور روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، کارگاه آموزشی با عنوان شرح وظایف مهندسان طراح، ناظر و مجری ذی صلاح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، این کارگاه آموزشی به منظور بررسی راهکارهای چگونگی حذف ساخت و سازهای غیر مجاز که یکی از معضلات شهر ایلام است، برگزار گردید.

روشنی در ابتدای برگزاری کارگاه گفت: متاسفانه تا اتفاقی نیفتد کسی به فکر انجام اقدامات اساسی در زمینه تخلفات ساخت و ساز نمی افتد که نمونه بارز آن چند وقت پیش در حادثه متروپل روی داد که در این اتفاق ناگوار تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در مورد تخلفات در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز در اولین گام باید اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم چرا که این اقدامات به مراتب هزینه کمتری دارد و در مراحل بعدی برخورد قاطع با متخلفین است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با انتقاد از کمیسیون ماده 100 شهرداری افزود: یکی از تخلفاتی که به وفور در ایلام اتفاق می افتد حذف پارکینگ است که این موضوع خود باعث افزایش سرقت خودرو یا وسایل داخل خودرو می شود که در نهایت پرونده های زیادی را برای دستگاه قضایی استان ایجاد می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی