معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


بازدید از مراکز ترک اعتیاد

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه و هفته مبارزه با مواد مخدر از مراکز ترک اعتیاد شفاء الحیات و دانیال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، در این بازدید که نمایندگان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری و بهزیستی استان حضور داشتند، روشنی با بررسی وضعیت بخش های مختلف مرکز از جمله سم زدایی، آشپزخانه، آسایشگاه و مصاحبه با چند نفر از بیماران از وضعیت و روند درمان آنها مطلع شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرایی شدن تکالیف 12 گانه بعد از خروج معتادان تاکید کرد: پیگیری ادامه درمان پس از خروج از مراکز، حمایت های اجتماعی، ارائه تسهیلات و نظارت بر آن از جمله مراحل مهم درمان جهت پیشگیری از بازگشت مجدد به چرخه اعتیاد است که مغفول مانده و در این راستا تذکرات لازم در این خصوص داده شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام افزود: در این راستا جلسه ای به منظور مداخلات اجتماعی در حوزه اعتیاد، چگونگی اجرای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان و رفع نواقص، استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی در پیشگیری از اعتیاد، مراقبت های بعد از خروج معتادان و نیز توسعه کمی و کیفی مراکز درمان با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط در دستور کار برنامه های جاری این معاونت قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی