معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه شهر

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۵ ق.ظ

به مناسبت هفته قوه قضائیه، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری میز خدمت در مناطق حاشیه شهر ایلام با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون توسعه حل اختلاف و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر ایلام برگزار شد.

 به‌گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، دیدار با مردم مناطق کم برخوردار و حل مشکلات آنان در دستور کار این معاونت قرار داشته و هر چند این دیدار ها به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اما برگزاری میز خدمت در طول سال ادامه خواهد داشت که یکی از برنامه های محوری اعلام شده توسط رئیس کل جدید دادگستری استان می باشد.

سپهری معاون توسعه حل اختلاف در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و برخی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر ایلام در مسجد النبی هانیوان شهر ایلام با مردم این مناطق دیدار و به سوالات و دغدغه های آنان پاسخ دادند.

روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک شهید کشوری(سرطاف) به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمود.

همچنین دهیاری و شورای شهرک شهید کشوری مطالبات کلی مردم که مربوط به جاده ارتباطی به شهر ایلام، کمبود آب شرب در تابستان و مشکلات مربوط به خرید و فروش غیر قانونی اراضی ملی بود را مطرح و از روشنی درخواست پیگیری این موارد را خواستار شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ضمن استماع مشکلات اهالی شهرک شهید کشوری، مطالبات آنان را بحق و قانونی دانست و قول داد موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی