معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه، میزگرد تخصصی با موضوع جرائم و آسیب های اجتماعی با حضور روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، برخی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب ایلام و لطفی مدیر کل تعزیرات استان برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، روشنی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه نیاز به همت جمعی دارد و اگر بخواهیم به نتیجه برسیم باید از موازی کاری خودداری کنیم و از اعتبارات و امکانات پیشگیرانه همه دستگاه ها به صورت متمرکز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضائیه موضوع پیشگیری از وقوع جرم است که در ماموریت پنجم سند تحول قضایی پیش بینی شده است که در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و متعاقب آن استان ها با دعوت از نخبگان و اساتید دانشگاه و سازمان های مردم نهاد به منظور شناسایی ریشه های جرائم و آسیب های اجتماعی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، اقدام کرده است.

در این میزگرد به موضوعاتی چون آسیب های اجتماعی استان و ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری های غیر قانونی که از جمله مشکلات استان محسوب می شود بحث و گفتگو شد و افراد حاضر در این میزگرد به ارائه نظرات خود و راهکارهایی در این خصوص پرداختند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی