معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و در راستای اجرای برنامه دستورالعمل تعامل و مشارکت سازمانهای مردم نهاد با قوه قضائیه اولین جلسه کارگروه دستگاههای مسئول و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، روشنی سرپرست معاونت اجتماعی وپیشگیری ازوقوع بیان کرد: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل مشارکت وتعامل نهادهای مردمی و همچنین سند تحول قضایی که جایگاه ویژه و قانونی برای استفاده از ظرفیت سازمانهای مردمی و تشکل های اجتماعی به وجود آمده است که این امر مسلتزم حساسیت سازمانها، حضور پر رنگ و همکاری و همراهی دستگاههای مسئول در مجموعه قضایی استان می باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این معاونت برقراری و تسهیل این فرایند از طریق حضور و مشارکت سازمانهای مدنی و مردمی  مطابق دستورالعمل و همکاری و همراهی دستگاههای مسئول منطبق با مفاد دستورالعمل می باشد که در نهایت می تواند به پیشگیری از آسیب ها و جرایم اولویتی منجر شود.

روشنی با تاکید بر این که این معاونت همکاری خوب و نزدیکی با سازمان های مردم نهاد استان دارد تاکید کرد: از سازمانهای مردم نهاد درخواست داریم هرچه سریعتر در سامانه مشارکت قوه قضائیه ثبت نام نموده تا از این طریق زمینه همکاری طرفین موثر و هموار گردد.

در ادامه جلسه معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته بیان داشت: حضور

واستفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد جلوه ای از عدالت ترمیمی در دستگاه قضایی می باشد و در زمینه های داوری، میانجیگری، حل اختلافات و دعاوی می توانند همکار و یاور دادگستری استان باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی