معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


پیگیری اجرای سند تحول قضایی

شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳ ق.ظ

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام جلسه ای با عنوان پیگیری اجرای سند تحول قضایی در راستای اجرای ماموریت پنجم این سند با عنوان پیشگیری از وقوع جرم برگزارشد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، روشنی تاکید کرد: اگر مفاد سند تحول و تعالی به صورت دقیق اجرا شود شاهد کاهش چشم گیر ورودی پرونده به محاکم قضایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: لازم است نهادها و دستگاه هایی که در سند تحول به عنوان نهاد همکار در سند تحول معرفی شده اند، مساعدت کافی را با دستگاه قضایی در راستای رفع موانع و مشکلات و اجرای صحیح مقررات داشته باشند.

در این جلسه که با دستور کار استحکام روابط حقوقی اشخاص در معاملات برگزار شد، دفاتر اسناد رسمی ملزم به ثبت و ضبط چهره طرفین معامله به منظور پیشگیری از ادعای جعل گردیدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی